wtorek, 11 maja 2010

Zabawa w dziesiatke..


Do zabawy zaprosila mnie Sylwia... chodzi tutaj o odnalezienie 10 zdjecia w swoim archiwum zdjec od kiedy zaczelo sie zabawe z aparatem... Nie bylo to dla mnie latwe poniewaz mam spory balagan ze zdjeciami a po przeprowadzce do tej pory nic nie jest tak jak byc powinno. Wszystkich zdjec nie mam w komputerze wiec postanowilam wybrac jeden z albumow z komputera a w nim 10 zdjecie... Prosze bardzo...




Zdjecie jest z naszych wspolnych wakacji, zrobione wiele lat temu... To byly beztroskie czasy, mielismy wtedy mniej obowiazkow, wiecej czasu dla siebie, dla przyjemnosci a podrozujac wystarczal nam tylko plecak, trampki, szczoteczka do zebow i koniecznie aparat... :-) Bardzo milo wspominam te podroz, beztrosko i mlodo bo kilka dobrych lat minelo od tamtego czasu... az zatesknilam...

A teraz poprosze kolejne osoby, Delie, Ewa i Nettika... Zapraszam do milej zabawy... :-)


17 komentarzy:

Delie pisze...

Fantastyczne zdjęcie!:) A moje 10te? Nie, nie mogę go pokazać-to zdjęcie mojego ciążowego brzucha:)

magdalena pisze...

super fota!

Monika Mota Zakrzewska pisze...

ale mu jest dobrze :)

Ewa pisze...

Fantastyczne! Chwila, kadr, wszystko. Nie mam pojęcia, jak wyglądało moje 10-te ;) Na pewno z naszych pierwszych dalekich wakacji. Ale musiałabym naprawdę pomyśleć, które było moje, a które M, bo aparat krążył między nami ;)

Anonimowy pisze...

wspaniale ujecie i ciekawa podroz :)

Mamsan pisze...

Delie, w ciazy kobieta wyglada pieknie...

Magdaleno, dzieki...

Mota, ja tez chetnie poprosze o troszke takiego odpoczynku... :-)

Ewa, jestem przekonana, ze na pewno cos znajdziesz...

Powodzenia i pozdrawiam... ! M

Mamsan pisze...

Blog niedzielny, oj tak, bardzo brakuje nam tych wspolnych podrozy... Mam nadzieje, ze jak dzieci podrosna to i podroze powroca, aby... :-)

Pozdrawiam... M

Anik pisze...

Świetne! :)) Kciuki trzymam żeby dzieci szybko złapały bakcyla podróżowania i czasy wyjazdów powróciły :)
Miłego dnia!

Anonimowy pisze...

Wspaniałe zdjęcie !!! Dziękuję za zaproszenie - uprzedziłaś mnie :) i buziaki ślę

Mamsan pisze...

Anik, dziekuje... ja tez trzymam kciuki bardzo mocno...!

Nettika, cala przyjemnosc po mojej stronie... :-)

Pozdrawiam. M

Blueberry pisze...

super zdjęcie

Mamsan pisze...

Blueberry, bardzo dziekuje i pozdrawiam... M

eurasek pisze...

Zdjęcie jest fantastyczne! Wyślij na jakiś konkurs!!!! Technicznie, ujęcie chwili - no po prostu bomba :) Gratulacje!

Mamsan pisze...

Eurasek, bardzo Ci dziekuje za slowa uznania, ja tez lubie to zdjecie... O konkursach nigdy nie myslalam, nigdy tez tego nie robilam wiec kto wie, moze kiedys bedzie ten pierwszy raz... :-) jeszcze raz dziekuje i pozdrawiam cieplutko. M

Kroniki egipskie pisze...

Świetnie wypatrzone! Bardzo mi się podoba. Takie momenty to dla mnie kwintenencja podróży ...

Mamsan pisze...

Kroniki egipskie, bardzo dziekuje... :-)

Jo pisze...

jakie klimatyczne :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...