piątek, 7 maja 2010

Piekno kwiatow i chwil...


Z platkow uszylabym peleryne zycia, otulila dusze i sny
pragnienia ozdobila pylem marzen, wplotla cieplo w chlodne dni
nadzieje wzmocnila warkoczem wiary, pieknem kwiatow i nektarem minionych chwil...








W ten weekend planuje nic nie robic... nie chce remontowac domu, nie chce robic porzadkow w ogrodzie, nie chce sprzatac ani prac czy tez prasowac... Tym razem chcialabym rano wiecej pospac, wiecej czasu spedzic z dziecmi i wspolnie z cala reszta rodziny poleniuchowac... :-)

Wam rowniez zycze milego weekendu, duzo wspolnego odpoczynku, usmiechu i slodkich rodzinnych chwil... Mamsan




16 komentarzy:

el pisze...

przesliczne kwiaty!pozdrowienia wiosenne:)

Anik pisze...

Siedzi w tobie romantyczna dusza! :))) Pięknie nam weekend rozpoczęłaś :) My również życzymy udanego odpoczynku - gdy patrzę na ostatnie zdjęcie nie mam wątpliwości że twój taki właśnie będzie ;)))

Delie pisze...

Jak eterycznie. Miłego weekendu Mamsan!:)
Super to ostatnie zdjęcie:)

Anonimowy pisze...

piekne te anemonki??

Kroniki egipskie pisze...

Cudne te drugie zawilce!
Sama nie lubię robić zdjęć kwiatom, więc podziwiam je u innych :)

Mamsan pisze...

Elfka, dziekuje i rowniez pozdrawiam wiosennie...!

Anik, ja tez mam taka wielka nadzieje...

Delie, Tobie rowniez zycze udanego weekendu...

Blog niedzielny, ja tez je lubie... :-)

Kroniki egipskie, powinnas sprobowac...! dziekuje i pozdrawiam serdecznie...

Milego wieczoru... M

Monika Mota Zakrzewska pisze...

Pięknie te zawilce. No i oczywiście minka tego poważnego Pana również piękna.
Taka całuśniczkowa. :)

eurasek pisze...

I takiego weekendu Ci życzę! :)

Mamsan pisze...

Mota, oj tak... z taka minka nic tylko calowac... :-)

Eurasek, dziekuje, ja Tobie tez...

Milego weekendu... M

magdalena pisze...

to ostatnie zdjęcie! super!

no ale rymowanka ... no no no ... świetna!

pozdrawiam

mariusz skrzypczynski pisze...

Dwójeczka SUPER wyszła z tym tłem. :)
Pozdrawiam i również życzę przyjemnego weekendu. :)

Anonimowy pisze...

I jakże się nie zachwycać Moja Kochana Duszyczko :) Buziaki z chłodnej Gdyni

Monika pisze...

:)

Mamsan pisze...

Magdaleno, milo, ze sie podoba... :-)

Alchemikk, mi tez najbardziej podoba sie dwojeczka, dzieki i milego tygodnia zycze...!

Nettiko, ciesze sie, ze moge Ci sprawic troche przyjemnosci z daleka a w Gdyni koniecznie ma byc poprawa pogody, na moje zyczenie... :-)

Myszka, coz za niespodzianka... :-) Witaj...

Pozdrawiam ... M

maggie pisze...

Minka :-) REWELACJA!

Mamsan pisze...

Maggie, mi tez sie podoba... :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...