piątek, 21 maja 2010

Flowers


Od syna dostalam kolejne swieze kwiaty z lasu... tyle radosci z takich slodkich, drobnych upominkow...
Mamo, lubisz kwiaty wiec dla Ciebie zebys szybko zdrowiala...







Rano lezac w cieplym zaspanym lozku wsluchiwalam sie w deszcz, to on obudzil mnie dzisiaj ze snu. Spadal ciezko z hucznym dzwiekiem bebniac w parapety i dach domu. Rano za oknem swiat byl mokry i cieply... Leniwie na soffie podziwialam ogrod z mego okna, kwiaty kwitnace, rabarbar wielkoscia przypominajacy wielka dzungle, bez z coraz wiekszymi kwiatami, maliny, truskawki i porzeczki z mnostwem zielonych lisci, tulipany, stokrotki... Na taki widok czekalam dlugo, jest piekny i coraz bardziej kolorowy, taki jaki lubie i warto bylo czekac bo jak w Szwecji mowia...

...na cos dobrego nigdy nie czeka sie zbyt dlugo...



10 komentarzy:

Anik pisze...

Jak ja ci zazdroszczę tego ogrodu ;))) A szwedzkie powiedzenie sobie zapamiętam :) Miłego weekendu :)

Anonimowy pisze...

jakies dziwne te Twoje syny ;) ;) ale masz fajnie

Qoopka pisze...

lubie takie madre slowa...foty takie wiosenne cudne!

eurasek pisze...

Mamsan - piękny ogród i rewelacyjny ogród! pozdrawiam :)

Gosia pisze...

Jestem zachwycona! PRZEPIĘKNE zdjęcia! Jak ja kocham przyrodę...

Mamsan pisze...

Anik, dziekuje i zycze abys w przyszlosci tez miala ogrod i pelno kwiatow... :-)

Blog niedzielny, akurat z kwiatami mam fajnie bo dzieci wiedza, ze lubie i zbieraja... szkoda, ze z innymi rzeczami nie moge powiedziec tego samego... :-)

Qoopka, Witaj... dziekuje za cieple slowa i zapraszam...

Eurasek, dziekuje i pozdrawiam cieplutko. Trzymam kciuki za Was...

Gos, bardzo dziekuje, ja tez lubie zdjecia natury a te tym bardziej bo moje z mojego ogrodka... :-)

Pozdrawiam i zycze milej, suchej niedzieli... M

Delie pisze...

Wspaniałe!:)
Kwiaty od Syna. Uwielbiam.

Anonimowy pisze...

Serce się raduje gdy nareszcie możesz rozkoszować się pięknem wiosny ...Buziaki

Mamsan pisze...

Delie, ja tez... szczegolnie te od synow... :-)

Nettiko, ta upragniona wiosna sprawia mi tyle radosci... Buziaki i dzieki za maila... M

Mamsan pisze...

Espresso, dziekuje... :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...