czwartek, 6 maja 2010

Wiosenne porzadki


Jakis czas temu zaczelismy porzadkowac nasz ogrod. Maly S chetnie nam we wszystkim pomagal ale szybko stracil ochote i doszedl do wniosku, ze przystrajanie drzewka jest duzo lepszym zajeciem...






Powoli coraz wiecej mamy zieleni, co prawda nic jeszcze nie kwitnie w pelnym tego slowa znaczeniu ale wyraznie widac wiosenne poczatki w postaci malutkich listkow i pakow... Coraz szybciej rosnie rabarbar, jablon zaczyna korzystac i przebierac sie w letnie ozdoby a wielki krzak porzeczek nareszcie przez nas posadzony ma coraz wiecej listkow co cieszy bowiem pierwsze beda wlasne w tym roku z jego skarbnicy robione wyroby kompotow i sokow...

Juz sie nie moge doczekac...!





8 komentarzy:

Anik pisze...

Ach jak ja ci zazdroszczę tego ogrodu!! :)) Tęsknię za tym, który zostawiłam w Polsce... Cudownie że wreszcie zagląda do was wiosna! :)

Monika Mota Zakrzewska pisze...

A u nas już tak zielono- jaskrawo zielono. Przyroda czysta, soczysta. Nawet aż za bardzo- ciągle pada i straszą, że słonce pokaże się dopiero w czerwcu.
A mnie wciąż jest zimno....

Delie pisze...

Ja też zazdroszczę ogródka. W Polsce już zupełnie inna wiosna. Ale Twoja jest taka subtelna, świeża. I śliczny ten błękitny kwiatuszek.

magdalena pisze...

przy domu, w którym mieszkam też jest ogród. Nie lubię go ... z zazdrością zawsze czytam, jak to się wszyscy zachwycają swoim kawałkiem ziemi. Tez bym tak chciała. Oczywiście ja to bym za bardzo w nim nic nie robiła. Zasiałabym trawkę ... i patrzyła na zielone codziennie!

Ewa pisze...

Mamsan, kiedy patrzę na Waszą wiosnę wracam pamięcią do naszych marcowych dni. Niesamowite. Wasza wiosna dopiero się zaczyna, nasza w pełni rozkwita. Życzę dużo słońca!

Anonimowy pisze...

Zna się chłopak na rzeczy :)U Was wiosna taka subtelna świeżynka i jak oczy i duszę cieszy ..u nas w rozkwicie zielonej sukienki ale wciąż pada i nie czuje się , że wszak najpiękniejszy miesiąc maj nastał ... śliczne zdjęcia ! Buziaki

el pisze...

bardzo ładnie. a u mnie wciąż pada i pada..

Mamsan pisze...

Anik, faktycznie ogrod to wspaniala rzecz i wiosna potrafie sie cieszyc inaczej, wszystko lepiej widze i czuje niz w miescie...

Mota, slyszalam o tych deszczach i mam wielka nadzieje, ze nic takiego nie bedzie... dla Ciebie rozpalam juz w kominku, parze goraco herbate i pozdrawiam cieplutko... :-)

Delie, dziekuje... a ogrodek moze tez bedziesz miala, tyle jeszcze wszystkiego przed nami a wiosna faktycznie w koncu do nas przyszla... :-)

Magdo, ja tez nie bylam tak bardzo zainteresowana ale od czasu posiadania wlasnego ogrodu ogrodnikiem moglabym zostac, tak to polubilam... :-)

Ewo, dziekuje tutaj wiosna przychodzi chyba miesiac pozniej, to dosyc dlugo ale dobrze, ze juz jest...

Nettiko, dziekuje, teraz moja kolej cieszyc sie wiosna... :-)

Elfka, dziekuje, wiesz tutaj zapowiadaja deszcze na jutro, sama nie wiem jakiego weekendu mam sie spodziewac, brrr....

Pozdrawiam wszystkich. M

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...