niedziela, 28 lipca 2013

Wakacje ...




Skonczyly sie tak szybko ...!

Wspolne moje w domu po wielu latach.
Z rodzina i z bliskimi.

Myslami wciaz jestem nad morzem .., 
wciaz wspominam nasze wspolne spacery i radosne spotkania.

Chleb na zakwasie i cieple buleczki na sniadanie,
slodkie wypieki, lody oraz kawy ktorych ilosci nie zlicze .. :) 

Juz tesknie i juz planuje kolejny nasz przyjazd ..!

Mam nadzieje, ze nastepnym razem bede miala wiecej czasu i wiecej mozliwosci 
aby wszystkich zobaczyc i wszystkich odwiedzic, 
bardzo bym tego chciala ...!


Juz wkrotce cos napisze, pokaze wiecej zdjec i nadrobie blogowe zaleglosci.

A teraz pozdrawiam Was i zycze wszystkim udanego tygodnia ..! 







7 komentarzy:

Dag pisze...

Pięknie uchwycone chwile :-)

Sylwia Grabinska pisze...

:)
Na pewno odpoczelas, i wrocilas z nowa energia zyciowa.

Juz nie moge sie doczekac Twoich zdjec.

Pozdrawiam cieplutko i zycze spokojnego powrotu do codziennosci

Nettika pisze...

Wszystko co piękne tak szybko się kończy, ach smuteczki mnie naszły... Buziaki

Mamsan pisze...

Dag, dziekuje .. :)

Sylwia Grabinska, spokojny powrot do codziennosci bardzo sie przyda a zdjecia mam nadzieje beda juz wkrotce .. :) Usciski ...!

Nettika, ach, mnie chyba tez ...

Pozdrawiam Was serdecznie. M

Jagoda pisze...

Takie wakacje po latach w rodzinnych stronach musiały być niezwykle wzruszające.

Ola_83 pisze...

Czyli wakacje były udane! To najważniejsze, czekam na więcej zdjęć!pozdrawiam ciepło!

Pozytywnie Kreatywnie pisze...

Mamsanko, nie mogę się doczekać twoich wakacyjnych impresji, tylko dużo zdjęć poproszę :) Pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...