piątek, 5 lipca 2013

Polne kwiaty ...



zebrane na dzikiej zielonej lace, lubicie ...? ja lubie. 
Kwiaty to takie moje drobne, przepelnione radoscia przyjemnosci ... :)






Lubie kwiaty, lubie kiedy sa stalym gosciem w moim domu i kocham lato ..!
Kocham za te wszystkie letnie spacery, kolory i zapachy ...

Blisko naszego domu mamy malutka, dzika lake.
To wlasnie tam chodzimy na spacery i wspolnie zbieramy polne kwiaty. 

Jutro tez tam bedziemy, 
uzbieramy duzy, kolorowy i pachnacy bukiet na przywitanie babci 
ktora juz jutro z nami bedzie ... :)

Zycze Wam duzo slonca i wielu wspolnych, radosnych chwil.
Spokojnego weekendu. M


















9 komentarzy:

Po prostu Mama pisze...

Uwielbiam polne kwiaty...uwielbiam. Właśnie takich dzikich łąk mi brakuje w mieście...a chabry to moje najukochańsze.
P.S ostatnio w samym centrum, w wszechobecnym betonie, dojrzałam maki wyrastające z pomiędzy kafli przy przejściu dla pieszych. Przyroda chyba nigdy nie da za wygraną ;)

Te zdjęcia to dzisiaj ulga dla mej duszy :) pozdrawiam gorąco i wakacyjnie

Pola pisze...

Bukiety od męża dostaję właśnie takie - trochę dzikie, nierówne, niedoskonałe. Najpiękniejsze.

Test pisze...

Jakie piękne chabry! Uwielbiam te kwiaty :) pozdrowienia

Unknown pisze...

Najlepsze, takie świeżo zebrane z łąki ;)
Piękne fotografie.
Pozdrawiam. :)

k. pisze...

Chabry mają tak intensywny kolor, że tylko je fotografować :)
Uwielbiam polne kwiaty. Pozdrowienia

Jagoda pisze...

Najbardziej lubię takie bukiety, polne, powtarzane nieco, nieidealne :-)

k. pisze...

Witaj, zastanawiałam się dlaczego mój blog nie pojawia się u Ciebie w powiadomieniach. Chyba trzeba zmienić w konfiguracji listy blogów na nowy adres i powinno być dobrze. Pozdrawiam :)

Karolina pisze...

bardzo fajne zdjęcia, miło się oglądało:)

Mamsan pisze...

Pozdrawiam Was i dziekuje za wszystkie pozostawione tutaj slowa. M

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...