czwartek, 12 kwietnia 2012

Teatr


... to swiat do ktorego zawsze mialam slabosc ...





Lubie ten znajomy zapach i ta niezmacona cisze ..., delikatne trzeszczenie desek pod stopami, przedmioty oraz zakurzone rekwizity sa mi bliskie i czesto odbieram je jako powracajacy mlodzienczy sen ... Teatr to to dla mnie wyjatkowe miejsce .., potrafi wydobywac na swiatlo dzienne moje skryte uczucia i zapomniane dzieciece marzenia ... Tutaj latwiej sie wzruszam i latwiej smieje ...

Lubie ten swiat ..! swiat tajemniczy, magiczny w ktorym wszystko jest mozliwe i wszystko moze sie zdarzyc ...


Tutaj czuje, ze jestem soba,
ze mam marzenia i ze naprawde istnieje ...









Teatr w Gävle jest na pewno jedynym teatrem na swiecie gdzie bardzo znane nazwisko wielkiego i bardzo znanego poety zostalo w taki a nie inny sposob pokazane ...! Nazwisko to do tej pory jest tak a nie inaczej napisane gdyz na pamiatke tego incydentu nikt nie chcial pozniej tego bledu ani poprawic ani zmienic ... :-)








6 komentarzy:

Dag pisze...

Piękny ten Teatr :-)
Czy jesteś w jakiś sposób związana z teatrem zawodowo? Bo tak o nim niesamowicie piszesz :-)

Anonimowy pisze...

Mam takie marzenie abyśmy kiedyś razem mogły pójść do teatru , przeżyć wspólnie tę magię miejsca , które obie tak kochamy .... Świetnie zdjęcia ....mogłabym patrzeć i patrzeć ..Buziaki

Jagoda pisze...

Ale przepiękna wędrówka!
Lubię teatr.
Za ciszę.
Za odświętny strój.
Patos.
To wszystko nadaje mu niesamowitej magii. A w drugim zdjęciu sie zakochałam.

Pchełka pisze...

zdjęcia świetnie oddały klimat!!!!!!!!! COŚ PIĘKNEGO!

Moje miejsce na Ziemi pisze...

Ja też uwielbiam teatr, udaje nam się nawet często w nim bywać:-) zdjęcia boskie!buziaki!

Cardoso pisze...

To prawda - magia teatru nie ma sobie równych...
A czy Twój syn ma może jakąś przygodę aktorską?
Teatralne zdjęcia te zza kulis i z widowni - wspaniałe.
Serdeczności Mamsan. C.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...