piątek, 27 kwietnia 2012


... Kolejny dzien zawieruszony jak wiatr
szuka sciezki i klucza wsrod innych zapomnianych dni ...




Dzien z widokiem na wilgotne i zaspane wciaz galazki ... czas ulotny i na swoj sposob cenny, wazny albo nie majacy wiekszego znaczenia ... Na stole bukiet tulipanow, wspolny obiad w gronie rodzinnym a wieczorem pachnaca cytryna spedzam samotnie czas z ksiazka ..., Lunch w Paryzu " towarzyszy mi wieczorami kiedy dom i wszyscy domownicy juz slodko spia ...

W ogrodzie wciaz jeszcze kwitna krokusy, wkrotce zakwitna narcyzy i jedyny pan tulipan jakiego mam ... :-) a w domu od kilku juz dni kwitnie moja kochana orchidea, bardzo lubie te kwiaty, za ich subtelnosc i wyjatkowe piekno ...


... Pozdrawiam i zycze udanego slonecznego weekendu ... ♡ ... Mamsan


8 komentarzy:

Paula pisze...

Bardzo mi się podobają storczyki. próbowałam je kiedyś hodować, ale niestety. Nie nadajemy chyba na tych samych falach. Pozostaje mi podziwiać je u innych.

Kaffiarka pisze...

i dla Ciebie udanego weekendu:)
zdjecie orchidei przepiekne, Lunch w Paryżu, czytałam kiedy wybrałam sie własnie do Paryża, więc wiem, ze czeka cie miły wieczór :)

Anonimowy pisze...

Piękne zdjęcie orchidei ... książkę zaraz poszukam i wtedy poczytamy razem choć tak od siebie daleko .Buziaki

Aga pisze...

Bardzo lubię storczyki. Najbardziej białe.

Dag pisze...

Miłego wieczoru Mamsam z książką :-)

magdalena pisze...

udanego weekendu :)

Jagoda pisze...

Mój storczyk niestety umarł... Chyba nie mam ręki do kwiatów...

Silvina Soave pisze...

Preciosa imagen!!! Saludos.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...