środa, 14 marca 2012

One more slice


... czyli jedna z moich ulubionych szwedzkich kucharek.
Leila Lindholm jest tutaj bardzo popularna,
prowadzi rozne programy kulinarne a jej kulinarne ksiazki zostaly przetlumaczone na kilka jezykow ...






W zeszlym roku Leila prowadzila program kulinarny w pewnym uroczym francuskim miejscu ... Ogladalam wszystkie odcinki z wielka przyjemnoscia, atmosfera i widoki w tym programie byly piekne a smakolyki oczywiscie pyszne i slodkie ... :-) Domek byl rowniez pieknie polozy na morzem z duza altana oraz kuchnia z uroczym, pastelowym wystrojem ... ksiazka z tego programu nazywa sie Hello Cupcake!

Nie wiem jak Wy ale ja lubie kulinarne ksiazki, lubie je czytac i ogladac ..., kiedy nie wszystko w zyciu zawsze jest takie urocze i piekne, kiedy jest mi smutno bardziej niz zwykle a usmiech jest ulotnym gosciem wtedy takie wlasnie ksiazki lubie jeszcze bardziej, maja na mnie jakies magiczne i chyba terapeutyczne dzialanie ... :-) wiec czytam, przegladam kartki i planuje co bym chciala i mogla zrobic na zblizajacy sie weekend ... moze tiramisusemifreddo do kawy, moze swiezy chleb z cukinia, cebula i papryka a moze pizze i lampke dobrego czerwonego wina, zobaczymy ...

Moim zdaniem Leila jest urocza, slodka i sympatyczna ... :-) dla zainteresowanych jej strona oficjalna tutaj na ktorej znajdziecie jej blog, niestety tylko w wersji szwedzkiej oraz jej nowy internetowy butik ... zapraszam ... :-)

Moze Wy rowniez znajdziecie cos dla siebie i Wam rowniez cos na jej stronie sie spodoba ... ♡ ... Mamsan












13 komentarzy:

k. pisze...

Ja uwielbiam oglądać książki kulinarne ze względu na stylizacje potraw. Piękne miejsca, rewelacyjne dodatki. Nie jestem wybitną kucharką więc karmię się na razie tylko fotografiami ;) może kiedyś się to zmieni...
Udanych potraw :)

MM pisze...

Do Polski chyba nie dotarła, mam nadzieję, że kiedyś dotrze, już mi się podoba - i sama autorka i oprawa książki :-).

Rita pisze...

świetne zdjęcia w tej książce.. aż zgłodniałam..:)
dobrego popołudnia!
Just

Dag pisze...

Książki kucharskie to teraz małe dzieła sztuki :-))

Mamsan pisze...

k, ja tez nie jestem dobra kucharka ..., a te piekne zdjecia i stylizacje tez bardzo lubie ogladac i czytajac to wszystko nie potrafie nie sprobowac czegos nowego i nie zrobic ... :-)

majaizgraja, nie mam wszystkich jej ksiazek ale mysle, ze chyba wszystkie sa fajne wiec gdyby nie bylo po polsku to dobrze wiedziec, ze jest w wersji angielskiej ...

Dotblogg, zdjecia sa fajne i bardzo apetyczne ... :-)

Dag, masz racje, dzisiaj wiele ksiazek kulinarnych to male i apetyczne dziela sztuki ... :-)

Pozdrawiam serdecznie. M

enchocolatte pisze...

Apetycznie wygląda ta książka! Chyba pójdę coś ugotować!

Pchełka pisze...

uwielbiam kulinarne książki, przepisy..lubię próbować..i eksperymentować..także jestem z Twa! Pozdrawiam..A.

Moje miejsce na Ziemi pisze...

Uwielbiam takie książki kucharskie, w których jedzenie jest w ten sposób pokazane, wydaje mi się,że książka podobna do Sophie Dahl?
może kiedyś przetłumaczą i będę mogła takie cudo na żywo pooglądać:)
ściskam mocno!

Anik pisze...

uwielbiam książki kucharskie :) Nawet jeśli rzadko z nich gotuję :) Siedzę, przeglądam, przełykam ślinę....mniam :))

Gosia Adamczyk pisze...

ależ pyszne zdjęcia! (:

Monika pisze...

piękna książka!po prostu niesamowita,bardzo lubię podobne inspiracje,niezwykle koją zmysły:)
to w sukience w kratę moje ulubione;)
pozdrawiam!
PS miło tutaj:)

Mamsan pisze...

Ksiazka jest naprawde fajna i podobna w klimacie do Sophie Dahl ale bez prywatnych opowiesci ktore ja osobiscie u Dahl bardzo lubie ... ksiazka ta ma wiele pieknych zdjec i w ogole jest smaczna ... :-) jezeli bedziecie mieli okazje to koniecznie sami zobaczcie ...!

Pozdrawiam Was serdecznie. M

Aga pisze...

A ja zamarzyłam o tym starym czerwonym autku...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...