piątek, 10 września 2010

Rozmowa...


... moich dzieci w pokoju ...



Chlopcy siedzieli przed telewizorem i rozmawiali... szykujac cos w kuchni nie bardzo slyszalam o czym tak intensywnie rozmawiaja. Po pewnym czasie jednak zrozumialam, ze z rozmowy robi sie klutnia... od slowa do slowa coraz glosniej jeden drugiego zaczal przezywac...

a Ty wiesz
a Ty zrobiles to
a bo Ty jestes taki
a Ty taki wiesz...

Robilo sie glosno i czulam, ze zaraz cos sie stanie...
Nagle w tych goracych emocjach mlodszy syn stanal przed starszym bratem i z powazna mina, bardzo zly, glosno powiedzial...

A Ty wiesz co Ty jestes... a Ty jestes nalesnik...!!! wykrzyknal i obrazony opuscil pokoj...





A wiec kochane moje nalesniki zycze Wam duzo odpoczynku i spokojnego weekendu...
a jezeli bylyby jakies dysputy czy tez sprzeczki rodzinne to niech beda takie wlasnie nalesnikowe... :-)



Pozdrawiam cieplutko ♡ Mamsan

19 komentarzy:

m.a.m.a. pisze...

rewelacja! ale sie usmialam :) i zapatrzylam na zdjecia Twoich synow! fajnie ze piszesz!

magdalena (ellemo) pisze...

no, Naleśniki smaczne na tych zdjęciach :)
miłego weekendu :)

Ola_83 pisze...

Ale zdjęcia!! ja kolejny raz się zachwycam! czy oni tak pozują czy to są takie znienacka? mistrzostwo!
a kłótnia urocza!
Cieszę się, że nie zrezygnowałaś:)

pozdrawiam!

Qoopka pisze...

hahaa fajne te Twoje nalesniki :)))

Mamsan pisze...

m.a.m.a. dziekuje za tyle cieplow slow. Bylam Cie odwiedzic i podoba mi sie, chetnie bede do Ciebie zagladac... :-) serdecznosci...

magdalena, smaczne i apetyczne i wzajemnie zycze udanego weekendu...

Ola-83, bardzo mi milo... fajnie, ze ktos czuje podobnie jak ja... :-)

Qoopka, nalesniki urocze, kocham je bardzo...!

Mam nadzieje, ze sprawilam Wam troche radosci... mnie ta rozmowa dzieci bardzo ubawila... :-)

Milego weekenu Wam zycze. M

Mruczanki pisze...

rozzłoszczone naleśniki. uroczo (;

blog niedzielny pisze...

a czemu te nalesniki zawsze takie golasne ;)
hahahahhhahaah

Ewa pisze...

Urocze Naleśniki! Chłopiec wie, jak atmosferę rozładować ;) Wspaniałego weekendu, Ewa

Aga pisze...

Dzieciaki są świetne. Ja zapisuję powiedzonka córeczki, jak jej to kiedyś wszystko opowiem..... ;)))

Cardoso pisze...

Mamsan, ostatni naleśnik jest najsłodszy, ale pozostałe też smakowite!
Cieszę się, że jesteś tutaj, naprawdę, C.

Nika B. pisze...

Twoi Chłopcy są przeuroczy :)

Pięknego weekendu :)

Mota pisze...

Tak właśnie wyobrażam sobie "Braci Lwie Serce" z książki Astrid Lindgren...(mam nadzieję, że nie pomyliłam liter w nazwisku) :)

Delie pisze...

Jakie cudne te naleśniki Twoje:)
Super chłopaki!

Mamsan pisze...

Mruczanki, nawet jak sa zle to i tak urocze... :-)

blog niedzielny, bo lubia... skarpetek w domu nie chca nosic, nie wspomne o kapciach...

Ewa, on sam nawet o tym nie wiedzial ale jego komentarz bardzo nas rozbawil... :-)

Aga, tez sie staram tak robic, to bedzie kiedys wspaniala pamiatka...

Cardoso, ja chyba tez, od nowa zaczynam... :-)

Nika B. Twoje dzieci tez... pieknych dni rowniez dla Ciebie...!

Mota, czasami tez tak mysle...

Delie,moje nalesniki czesto dobrze smakuja czasami tylko w nich zbyt duzo soli... :-)

Pozdrawiam serdecznie i ide dalej malowac dom. Pa, pa. M

enchocolatte pisze...

urocze naleśniki mimo wszystko!
do miłego!
E.

Anik pisze...

wpadam nadrabiać zaległości a tu....naleśnik!! :) Od ciebie jak zawsze wychodzę z uśmiechem :)

Mamsan pisze...

enchocolatte, wzajemnie... :-)

Anik, milo mi to slyszec...

Pozdrawiam Was cieplutko. M

maggie pisze...

Mamsan, właśnie DLATEGO nie znikaj stąd!!!
Proszę...

Mamsan pisze...

maggie, a wiec nie znikam, na razie jestem a potem zobaczymy... :-) Serdecznosci... M

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...