niedziela, 18 lipca 2010

Czas z bliskimi...


Caly weekend spedzony poza domem
Pakowanie od samego rana
Wyjazd planowany i dlugo oczekiwany z naszymi przyjaciolmi w Sztokholmie...




Dzieci bardzo czekaly na ten wyjazd, szczegolnie starszy syn pelen byl oczekiwan i radosci... dlugo czekal na to spotkanie...




Milo bylo sie spotkac, naprawde... porozmawiac, zobaczyc sie " face to face "
Tyle slow wypowiedzianych, tyle opowiesci, tematow do dyskusji, przyjaznych chwil...
Wspaniale jedzenie, kurczak z parmenska szynka, grilowany, no po prostu pycha...!
Zapach swiezo upieczonego ciasta dla nas, truskawki z lodami i jeszcze do tego mocna biala kawa, muzyka...
Kazda chwila dokladnie smakowana do poznej nocy... smakowana kazdym zmyslem, uczuciem by mogla na dlugo pozostac w pamieci...



CDN pora spac... ♡ Pozdrawiam Was serdecznie. Mamsan

5 komentarzy:

Mruczanki pisze...

wyjazd widać udany (:
podobają mi się zdjęcia z truskawkami i kawą. smakowite (;

Delie pisze...

Super są takie spotkania!

A ja po cichu liczę na zdjęcia miasta. Będą?
Bardzo podobał mi się Sztokholm, ale zdjęć własnych mam mało.

A zdjęcia blatu - FANTASTYCZNE!!! Światło! Wow!

Anik pisze...

fajne sa takie długo wyczekiwane spotkania.... :)

magdalena (ellemo) pisze...

pragnę spotkań, plotek, uśmiechów ... ech.

Mamsan pisze...

Mruczanki, dziekuje...

Delie, chyba Cie rozczaruje... to bylo tylko spotkanie przyjacielskie ale moze innym razem bedzie okazja to cos pokaze... :-)

Anik,spotkania fajne, zawsze... szkoda tylko, ze tak rzadko...

magdalena, ja tez czasami pragne dlatego bylo mi takie spotkanie bardzo potrzebne...

Pozdrawiam Was serdecznie. M

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...