piątek, 15 listopada 2013

Högbo



Szybko mija listopadowy czas.
Coraz czesciej witaja nas mrozne ale jeszcze nie biale poranki ...!

Slonca coraz mniej, deszczowych dni coraz wiecej wiec moze w takie szare, ponure dni 
troche slonecznych, cieplych i letnich wspomnien nie zaszkodzi .. :)







O tym uroczym miejscu wspominalam juz tutaj wczesniej.
Mialam cos wiecej pokazac, cos napisac
ale jak to w zyciu .., wszystko co planujemy nie zawsze robimy .. :)

Högbo to spokojne, malutkie i bardzo sympatyczne miejsce.

Stary mlyn, dworek i chata kowala przypomina nam dawne, stare czasy z przeszlosci.
Jest hotel gdyby ktos chcial zostac na dluzej, sa restauracje, kawiarnie oraz atrakcje dla dzieci.
Mini golf, plac zabaw oraz zwierzeta ktore chyba wszystkie dzieci lubia najbardziej ..!

Jest rowniez bialy, stary drewniany kosciol z 1700 roku w ktorym wciaz bardzo chetnie
zakochani przysiegaja sobie milosc z magicznym slowem " tak " ... :)

Jezeli bedziecie w poblizu to zatrzymajcie sie w tym miejscu. 
Taka mala przerwa w podrozy na kawe, lody albo po prostu zwykly spacer
dobrze Wam zrobi bo to miejsce urokliwe ktore mam nadzieje, Wam rowniez sie spodoba ... :) 






















Pozdrawiam ♡ M


6 komentarzy:

Kaffiarka pisze...

Ja w pobliżu nie będę, ale dzięki twoim wpisom mam okazje przynajmniej wirtualnie oko nacieszyć. Popatrzę jeszcze później raz na ten wpis, kiedy dziewczyny nad uchem nie będą mi trzeszczeć :) i spokojnie "pospaceruje".

Magdalena pisze...

Ooo jak miło popatrzeć na te zielone kadry, u nas dziś tak zimno, mgliście i szaroburo...
Miejsce bardzo urokliwe!

polkawszwecji pisze...

Jaki ten krolik wygodny!
Gosiu, pokaz sie, odkryj sie, nam milo Cie bedzie zobaczyc!

Mamsan pisze...

Kaffiarka, a wiec zapraszam! jak nie prawdziwie to przynajmniej wirtualnie mozna .. :)

Magdalena, urokliwe miejsce a kadry faktycznie bardzo zielone .. :)

Polkawszwecji, Gosiu mowisz ..? ciekawe kogo masz na mysli .. :)

Pozdrawiam Was. M

Jagoda pisze...

Ale zielono... Choć teraz pora jesieni to czasem tęskno do takiej eksplozji kolorów :)

Mamsan pisze...

Jagoda, tesknota za kolorem u mnie juz teraz jest a po zimie bedzie jeszcze wieksza :) Usciski. M

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...