piątek, 14 czerwca 2013

...







Te slowa napisal kiedys Tomas Tranströmer, 
bardzo je lubie a dzisiaj sa mi wyjatkowo bliskie ...

Wszystko co w zyciu robimy ma swoj poczatek i swoj koniec
Na wszystko jest czas i odpowiednia pora ...

Cos w zyciu sie zmienia i z czasem nabiera zupelnie innego znaczenia ...

Coraz czesciej mam wrazenie, ze moj czas tutaj w blogowym swiecie dobiega konca,
ze przyszla pora aby to miejsce zachowac tylko dla siebie i dla bliskich ...

Moze to tylko chwilowe, nie wiem ...?
Moze jutro tych wlasnie tutaj napisanych slow bede zalowac ...!

Nie chce pochopnie podejmowac decyzji i zegnac sie z Wami juz teraz ...


Jeszcze troche poczekam, spokojnie przemysle, cos jeszcze napisze ...

Zobaczymy ...


 Pozdrawiam cieplo i zycze Wam wspanialego weekendu ...! 
niech bedzie slonce, blekit nieba i uroczy bukiet moich ulubionych malutkich stokrotek .. :)


... ... 







11 komentarzy:

Marzenia do spełnienia... pisze...

Mam nadzieję, że zmienisz zdanie ...
Choć rzadko komentuję - zaglądam regularnie, lubię, podziwiam, delektuję się ... ^^
Udanego, krzepiącego weekendu, owocnego w pozytywne chwile i emocje, skutkujące samymi dobrymi decyzjami ... ;))
Pozdrawiam, Kamila.

Kaffiarka pisze...

nie nie nie, żadnych pochopnych decyzji, machamy ze słonecznego Krakowa :)

Po prostu Mama pisze...

Wielka szkoda jak nam stąd "znikniesz"...ale bardzo dobrze Cię rozumiem. Z jednej strony człowiek ma ogromną potrzebę dzielenia, co wirtualny świat nam strasznie ułatwia. Z drugiej jednak strony czy to "poprawne", czy nie lepiej zachować to tylko dla najbliższych...ach
Niemniej gorąco Cię pozdrawiam :)

Pozytywnie Kreatywnie pisze...

A przecież kocham Twoje zdjęcia, to jak piszesz. Jak to będzie bez Ciebie, hę? Buziaki.

Mamsan pisze...

Marzenia do spelnienia, dziekuje za cieple slowa i za dobre decyzje ..! ta nie jest latwa wiec na pewno nie bedzie ani szybka ani pochopna ... :)

Kaffiarka, rowniez macham ze sloncem w tle i obiecuje, ze pochopnych decyzji na pewno nie bedzie .. :)

Po prostu Mama, nie pokazuje tutaj nic szczegolnego ani prywatnego ale wiem co masz na mysli ..., brakuje mi po prostu zdjec ktorych teraz nie pokazuje a ktorych bylo tutaj kiedys wiecej ... Cos bym chciala zmienic tylko jeszcze nie bardzo wiem jak .. :) Pozdrawiam cieplo

Pozytywnie Kreatywnie, dziekuje kochana ..! przemysle i postaram sie rozwiazac problem jak tylko bede mogla najlepiej .. :)

Usciski serdeczne. Mamsan

Pchełka pisze...

jestem od dawna na tym etapie..trzeba zdawać sobie sprawę - robię to dla siebie czy dla innych..Mnie będzie brakowało Twoich fotografii..-bardzo je lubię!!! Pozdrawiam..A.

Anonimowy pisze...

Nie odchodź, bo Twoje pisanie i Twoje świata na zdjęciach uwiecznianie dają mi siłę!
I pewnie nie tylko mnie...

Anonimowy pisze...

Nie odchodź, bo Twoje pisanie i Twoje świata na zdjęciach uwiecznianie dają mi siłę!
I pewnie nie tylko mnie...

Dag pisze...

Fajnie tu u Ciebie, lubię tu zaglądać, chłonąć Twój spokój ducha no i podziwiać uchwycone przez Ciebie chwile :-)
Szkoda by było gdybyś zakończyła swoją przygodę z blogowaniem...

Betelgeze pisze...

Och a ja bym bardzo nie chciała żeby Ciebie zabrakło.... mam nadzieje, że jakąś malutką cześć mimo wszystko pozostawisz dla nas i nie odejdziesz na zawsze :( :(

Jagoda pisze...

Mam nadzieje, że jeszcze zmienisz zdanie :-) szkoda by by było gdyby Cie zabrakło :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...