sobota, 16 marca 2013

Zwykly dzien



Sobota 16.03.2013 






Budze sie wczesnie ale nie wstaje, lubie po przebudzeniu polezec i powoli otwierac zaspane jeszcze oczy .., 
Nie wstawac, nie tak szybko i nie od razu ...!

Przez uchylone drzwi widze pokoj i okno pelne porannego slonca. 
Na stole tulipany a na stoliku przy lozku ksiazka ... 
Ksiazka o milosci i chorobie, o szukaniu odpowiedzi na pytanie na ktore tak naprawde odpowiedzi nie ma ...

" Boje sie zapomnienia - wyznal bez chwili wahania. 
Boje sie tego niczym slepiec ciemnosci "

Czytajac ksiazke obudzily sie we mnie dawne wspomnienia. 
Pamietam, ze jako mala dziewczynka mialam leki pod tym samym tytulem - co bedzie kiedy mnie juz nie bedzie ?
Wiele razy odczuwalam ogromny strach i doslowne znaczenie mojego kiedys - nieistnienia ...

Cala historia wciaga i pokazuje nam zupelnie inne zycie, zycie przeplatane radoscia i smutkiem ...

" Bez smutku nie zaznalibysmy smaku radosci " 

" Gwiazd naszych wina "... przeczytalam a teraz czekam na film ...!


Milego dnia Wam zycze i udanego weekendu.
U nas w planach narty, kakao, goraca kawa i cos slodkiego w dalekim i dosyc mroznym lesie ... :)









6 komentarzy:

Unknown pisze...

Wpadłam, jak obiecałam:))
Miłej soboty

Unknown pisze...

może i zwykły dzień, ale niezwykłe zdjęcia:))) dobrego wieczorku

Kaffiarka pisze...

piękna ta zwyczajność, a to właśnie najbardziej u Ciebie lubie :)

Moje miejsce na Ziemi pisze...

Piękne zdjęcia!!
A taka zwyczajność jest właśnie najpiękniejsza...
Pozdrawiam Cię serdecznie!

Mamsan pisze...

Dziekuje za wszystkie Wasze mile slowa i pozdrawiam bardzo serdecznie. M

Jagoda pisze...

bardzo lubię takie niespieszne poranki :)
Gdy dom jeszcze śpi. Ostatnio jak na złość, nawet w sb budze się o 6:00

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...