piątek, 11 stycznia 2013

Piernikowy domek



a moze raczej palac ... :-)





Piernikowy palac artystki z okazji Swiat bylam zobaczyc dopiero w tym tygodniu ...! Palac naprawde piekny, kolorowy i duzo, duzo wiekszy na pewno robi wrazenie ale we wnetrzu niestety tym razem znajdowalo sie duzo mniej ozdob oraz palacowych gosci przez co wedlug mnie sprawial wrazenie opuszczonego a nawet troche smutnego ... Brakowalo mi chyba tych wlasnie dodatkowych szczegolow i ozdob dzieki ktorym wczesniej bardziej czulam ta wlasnie wyjatkowa i balowa atmosfere ...! 

Wczesniejszy piernikowy domek ktory pokazywalam i o ktorym pisalam mozna zobaczyc tutaj
Ciekawa jestem ktory Wam osobiscie bardziej sie spodoba ... :-)






To zdjecie tutaj jest z 2011..., widac na nim piernikowy domek i artystke Margareta Persson,
 ktora ten dom wykonala ...



5 komentarzy:

Jo pisze...

domek śliczny, ale jego mieszkańcy nieco przerażający ;)

Jagoda pisze...

to juz poziom zaawansowany :)

Kaffiarka pisze...

niesamowite, tegoroczny bardziej mi sie podoba, ale co tu duzo mowic , obydwa zapieraja dech...
ja w tym roku zrobilam dla Hani piernikowy domek Muminkow, jak pomysle ile klopotu sprawilo mi sklejenie tych paru scianek..
pozdrawiamy:)

Scraperka pisze...

fantastyczny jest ten domek!:)

Anonimowy pisze...

Oba pałace wspaniałe :) Buziaki przesyłam i wciąż czekam na mail :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...