piątek, 8 czerwca 2012


... Mialo byc o chlebie i bedzie ale jeszcze nie teraz ...




Czasowo ostatnio nie daje rady i wciaz jestem w biegu ..., jutro przed nami spotkanie plywackie starszego syna oraz zakonczenie szkolki plywackiej mlodszego, ktory po 6 tygodniach nauki plywa juz sam ...!

Duze brawa synku ...!


Z okazji tego spotkania upieklismy dzisiaj wieczorem ciasto czekoladowe, ktore dzieciom chyba bardzo smakowalo gdyz wszystkie czekoladowe pozostalosci zostaly zjedzone lub jak kto woli wrecz wylizane co widac na zdjeciu ... :-) Jutro z samego rana wczesna pobudka a potem po powrocie dalsze prace ogrodowo-domowe ... ! Bede nareszcie sadzila czarne porzeczki a w doniczkach kolorowe letnie kwiatuszki jezeli pogoda oczywiscie bedzie sloneczna i ciepla ...!






Pozdrawiam Was cieplo i zycze wszystkim wspanialego i slonecznego weekendu ...!
Do szybkiego mam nadzieje uslyszenia z nowa piosenka w tle z nowej plyty, ktora ostatnio slucham ... :-)




Usciski ... ♡ ... Mamsan


5 komentarzy:

Ja nowa milnova pisze...

Chłopaki mają niespożyte pokłady energii ;) Świetne zdjęcie!

Jagoda pisze...

U mnie niestety pogoda nie dopisała, a też czekały mnie ogródkowe prace...

Anik pisze...

Zdjęcie czekoladowych łasuchów bardzo poprawiło mi nastrój :)
Mam nadzieję że po tym zabieganiu przyjdą spokojne chwile odpoczynku :)
Pozdrowienia!

Moje miejsce na Ziemi pisze...

U mnie podobnie, ciągle w biegu, ale wakacje już blisko...
pozdrawiam!

Małgorzata pisze...

Zdjęcie chłopców z lodami jest mistrzowskie!
A dżem z czarnej porzeczki to zdecydowanie mój ulubiony. Wygrywa nawet z pomarańczowym ze skórkami :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...