wtorek, 14 lutego 2012



... Opowiem Ci bajke, bajke o Milosci ...




Dawno, dawno temu, na oceanie istniala wyspa ktora zamieszkiwaly emocje, uczucia oraz ludzkie cechy - takie jak :

Dobry humor, smutek, madrosc, duma a wszystkich razem laczyla milosc.

Pewnego dnia mieszkancy wyspy dowiedzieli sie, ze niedlugo wyspa zatonie. Przygotowali swoje statki do wyplyniecia w morze aby na zawsze opuscic wyspe. Tylko milosc postanowila poczekac do ostaniej chwili. Gdy pozostal jedynie malenki skrawek ladu, milosc poprosila o pomoc ...

Pierwsze podplynelo bogactwo na swoim luksusowym jachcie. Milosc zapytala:

-Bogactwo, czy mozesz mnie uratowac ?
- Niestety nie. Poklad mam pelen zlota, srebra i innych kosztownosci. Nie ma tam juz miejsca na Ciebie - odpowiedzialo Bogactwo.

Druga podplynela Duma swoim ogromnym czteromasztowcem.

- Dumo, zabierz mnie ze soba !_ Poprosila Milosc.
- Niestety nie moge Cie wziasc! Na moim statku wszystko jest uporzadkowane a Ty moglabys mi to popsuc ... - odpowiedziala Duma i z duma podniosla piekne zagle.

Na zbutwialej lodce podplynal Smutek.

- Smutku, zabierz mnie ze soba! - poprosila Milosc.
- Och, Milosc , ja jestem tak strasznie smutny, ze chce pozostac sam - odrzekl Smutek i smutnie powioslowal w dal.

Dobry humor przeplynal obok Milosci nie zauwazajac jej bo byl tak rozbawiony, ze nie uslyszal nawet wolania o pomoc.

Wydawalo sie, ze Milosc zginie na zawsze w glebiach oceanu ...

Nagle Milosc uslyszala:

- Chodz! Zabiore Cie ze soba! - powiedzial nieznajomy starzec.

Milosc byla tak szczesliwa i wdzieczna za uratowanie zycia, ze zapomniala zapytac kim jest jej wybawca.

Jednak bardzo chciala sie dowiedziec kim byl tajemniczy starzec. Zwrocila sie wiec o porade do Wiedzy.

- Powiedz mi prosze, kto mnie uratowal!
- To byl Czas - odpowiedziala Wiedza.
- Czas?- zdziwila sie Milosc. - Dlaczego Czas mi pomogl?
- Tylko Czas rozumie jak waznym uczuciem w zyciu kazdego czlowieka jest Milosc - odrzekla Wiedza ...


Milego dnia Wam zycze i duzo milosci, pamietajcie o niej nie tylko dzisiaj ... :-)

Usciski ... ♡ ... Mamsan


16 komentarzy:

Kaffiarka pisze...

Mamsan pojawiasz sie tak rzadko, ale jak już to zrobisz to...
... aż mi łzy staneły w oczach....piekne..

Aga pisze...

Delikatne zdjęcie.

Jagoda pisze...

Piękna opowieść - gdzieś już kiedyś usłyszana lub przeczytana. Cieszę się, że mi o niej przypomniałaś :)
I zdjęcie takie magiczne! :)
Udanych walentynek i ogromu miłości.

margaretka3 pisze...

Rzadko tu jesteś, ale to zapewne dlatego, że Twój czas spotkał się z Twoją miłością i wspólnie razem mają wiele do zrobienia:-)
Piękna ta bajka!
Pozdrawiam Cię cieplutko! M.

k. pisze...

Cudowna historia
Dużo miłości!!!

Anonimowy pisze...

I dla Was Kochana miłości jak najwięcej każdego dnia !
Buziaki

maggie pisze...

Przez moment myślałam, że to serduszka zawieszone na gałęziach :-)

Uściski, Mamsan! I duuuużo miłości Ci życzę!

Bożena pisze...

Dziękuję za tą opowieść <3

Moje miejsce na Ziemi pisze...

Przepiękna opowieść...
pozdrawiam!

Mamsan pisze...

Dziekuje Wam dziewczyny za kazde Wasze zostawione tutaj slowo i rowniez zycze Wam duzo milosci ktorej chyba w zyciu nigdy nie moze byc zbyt wiele ... :-) Usciski. M

enchocolatte pisze...

przepiekne zdjęcie i słowa!

MM pisze...

Piękna opowieść i taka prawdziwa...

Anik pisze...

pięknie... :)

Dag pisze...

Cudowna opowieść :-)) CZAS rozumie bardzo wiele :-)))
Wszystkiego dobrego Mamsan i wiele, wiele miłości na co dzień :-))

Sylwia Grabinska pisze...

piekna basn :)

pozdrawiam cieplo i zycze mnostwo Milosci

Mamsan pisze...

Ciesze sie, ze Wam rowniez spodobala sie basn o milosci ... Usciski. M

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...