piątek, 19 sierpnia 2011

Mily dzien...

... i kilka slow na szybko, na dobranoc, dla mnie, zeby pamietac ...
bo dzien byl sloneczny, pracowity i przyjemny ...
I bylo kolejne rodzinne spotkanie, jeszcze nie to pozegnalne, jeszcze nie to, nie dzisiaj ... I czas mijal nam bardzo szybko i ciesze sie, ze wspolnych chwil moze nie bylo wiele ale bylo kilka ... bo z Iwonka nie widzialam sie ostatnio przez kilka dobrych lat, Wikiego tez nie widzialam tyle samo ..!, chlopak sie bardzo zmienil, jest taki wysoki, wyzszy nawet ode mnie ... :-)
Wiec planujemy teraz wspolne kolejne spotkanie i ze nastepnym razem moze to my pojedziemy z chlopcami do nich albo tylko my, tylko we dwoje do nich ...! moze sie uda, moze cos zaplanujemy, zobaczymy ...! aby ... ja ostatnio wiele nie planuje bo z planow ostatnio nic mi jakos nie wychodzi ...!




Wieczorem to ja kladlam dzisiaj mlodszego syna spac ...
- Mamo .., jestes cudowna ...
- Ty tez .. :-)
- Mamo, jestem w Tobie zakochany ...
- Ja tez ... :-)
- Daj mi swoja reke mamo ...
- Dalam ...
Pocalowal w jeden policzek, potem w drugi i dal buziaka, slodko, delikatnie, tak jak lubie ...
Trzymal mocno jedna reke, potem druga a na koniec oswiadczyl, ze bedzie trzymac bardzo mocno abym przypadkiem nie odeszla kiedy on bedzie juz spal ...
I zasnal, chwile potem, spal slodko... widok kiedy tak slodko spi uwielbiam ... malutkie jeszcze jego raczki, oczka i ta buzka, taka niewinna, urocza, bardzo lubie ...
i dobrze mi dzisiaj
i choc jestem zmeczona to jednak czuje sie szczesliwa..., bo lubie takie rodzinne spotkania, smaczne i swieze ciasto do kawy, lampka wina wypita w milym towarzystwie, swieczki palace sie na stole i wspolny smiech, taki radosny, szczery od serca, uwielbiam ...!
Wam tez zycze wielu takich milych spotkan i wspolnych radosnych chwil z bliskimi ...!
Udanego weekendu ... ♡... Mamsan

5 komentarzy:

piegowata pisze...

Uwielbiam takie spotkania:) I nie mogę się doczekać takich słodkich chwil przed zaśnięciem:))) Urocze i wzruszające:)

Ola_83 pisze...

Masz cudnego Synka:) a takie spotkania są świetne:) wiem coś o tym:) miałam dziś podobne!pozdrawiam!

Delie pisze...

Dialogi wzruszające. Bardzo!

Nettika pisze...

Cudownie :)) Buziaki

Mamsan pisze...

Ja tez takie chwile bardzo lubie... :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...