sobota, 2 lipca 2011

Letnie chwile...


... ktore szybko mijaja i ktore milo sie wspomina ...


... Chwile pelne letnich kwiatow, bardzo goracego slonca, zjedzonych przez nas niezliczonych ilosci zimnych lodow, wspolnych spacerow i wycieczek rowerowych, pysznego soku z rabarbaru, pierwszych zebranych i szybko zjedzonych truskawek z naszego ogrodu, jeszcze zielonych porzeczek i wciaz niedojrzalych malin szukanych przez dwoch malych chlopcow... :-) Pelno w nich rowniez chwil wypelnionych praca w ogrodzie, chwil pelnych zmeczenia, brudnych od ziemi rak i od gliny kaloszy ...

... Brak czasu i ogolne zmeczenie nie pozwalalo na czas przed komputerem. Wieczorami potrzeba bycia i nic nie robienia byla mi bardzo potrzebna ... Dzisiaj pierwszy bardziej leniwy i bardziej chlodny dzien... dzien z grilowanym miesem, lekka salatka i z truskawkowym bardzo zimnym sokiem ...! A wieczorem ponownie kolejne dlugie podlewanie, wspolna chwila z moim M i leniwy czas z nogami do gory na mojej ulubionej soffie ... :-)

Juz wkrotce Was odwiedze, nadrobie zaleglosci,
a teraz pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie i zycze Wam duzo, duzo slonca ... ☀ ... Mamsan















13 komentarzy:

Moje miejsce na Ziemi pisze...

Wzdycham do Twoich zdjęć:)pięknie, sielsko...
pozdrawiam!

enchocolatte pisze...

jakie cudne zdjęcia, tęsknię do takich sielskich klimatów...
miłego odpoczynku z nogami do góry! :)
jutro rano ruszamy w drogę, w ślad za naszymi zuchami, którzy już obozują na jeziorem, gdzieś w litewskiej puszczy!
i też planuję posiedzieć sobie z nogami do góry przed wiejską chatą...
do zobaczenia Mamsan! :)

Aga pisze...

Piękne truskawki! A jeśli własnoręcznie uprawiane - to smakują jeszcze lepiej.

Mamsan pisze...

Ola_83, zawsze cos milego napiszesz, dziekuje Ci...

enchocolatte, jeszcze raz zycze Wam wszystkiego dobrego...!

Aga, wlasnorecznie uprawiane, prosto z naszego ogrodka... szkoda, ze nie mozesz sprobowac, sa naprawde pyszne... :-)

Pozdrawiam Was cieplutko. M

magdalena pisze...

czekam na poprawe pogody, żeby tez sobie połazić gdzieś, odpocząć na dworze. Mam dość siedzenia w chacie!

Ps. zapraszam do zabawy "Dokończ myśli". Info u mnie na blogu :)

margaretka3 pisze...

Ach, piękne zdjęcia i te truskawki rzeczywiście pysznie wyglądają.
Nas w ten weekend mocny deszcz uwięził w domu, więc mogliśmy odpocząć i podlewać warzyw już nie musiałam.
Mamsan, a nie masz długiego węża ogrodowego? Ja w tamtym roku też konewkami podlewałam, a w tym roku już wężem - to spora oszczędność czasu.

Małgorzata pisze...

Ach, te truskawki faktycznie wyglądają bardzo apetycznie! Fajne takie letnie chwile i odpoczynek z nogami w górze :) U nas od kilku dni nieprzerwanie leje, zimno, a zamiast lodów i lemoniady jak przystało na letnią porę, na stole króluje gorąca herbata.

MM pisze...

Dla mnie to najpiękniejsze chwile w roku :-).

maggie pisze...

Zatem pięknych, letnich uciech, Mamsan! I do zobaczenia :-)
Wspaniałe te Twoje plenery... Pięknie portretujesz lato... W Bullerbyn ;-)

Uściski! I pozdrowienia z zamglonych Beskidów!!! Wędrujemy z M. w górskim nosidle! Pada, zimno, ale pięknie jest!!!

Mamsan pisze...

magdalena, a wiec duzo slonca i dlugich spacerow zycze oraz wielkie dzieki za zaproszenie... :-) skorzystam...

margaretka3, ja weza ogrodowego mam...! problem w tym, ze ogrod nam kopali i mamy teraz nowo posiana trawe a ja nie mam takiego czegos, co stawiasz i samo pryska...! stoje wiec z tym wezem sama i podlewam... :-) juz widac mloda trawe co bardzo cieszy...!

Malgorzata, szkoda, ze macie ostatnio tyle deszczu... ja bardzo bym chciala aby troche popadalo bo mialabym mniej pracy w ogrodzie z podlewaniem... :-)

majaizgraja, dla mnie tez i zawsze co roku mi zal, ze lato zbyt krotkie i za szybko mija...

Maggie, gory, Beskidy, wspaniale macie wakacje...! Wam rowniez zycze wiecej slonca i dobrej pogody... Usciski od nas wszystkich Tez...!

Pozdrawiam slonecznie. M

Pchełka pisze...

łapać te fajne chwile i umieć je doceniać..pięknie utrwalone! Serdeczności..A.

Anik pisze...

...bo każdy czasami potrzebuje czasu na nicnierobienie :)
A twoje zdjęcia i szwdzkie opowieści dla mnie jak książka...lubię bardzo :)
Pozdrawiam z dżdżystej Polski!

Anonimowy pisze...

Ach te piękne chwile uwiecznione na pięknych fotografiach :)) Buziaki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...